Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

piątek, 11 czerwca 2010

zakładka z Magnolią

Po ostatnich harcach z zakładkami wpadł mi do głowy kolejny pomysł.
I tak na chwilkę przed wyjściem na imieniny, pomyślałam, że mój czekoladowy przepiśnik dla Gosi zaopatrzę w zakładkę. Tematyczną oczywiście!
Fotki słabe, bo na kwiatkach była jeszcze niezaschnięta farbka i zdjęcia robiłam "w locie" :)
Szkoda, że słabo widać czekoladowy papier i brązową wstążeczkę :( 


3 komentarze:

  1. Już na forum pisałam, że bardzo mi się podoba, ale i tu zostawię wpis, a co! :)
    Jest świetna, pomysłowa i pięknie pokolorowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna!
    ja chyba tez sie skusze zrobic :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)