Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

poniedziałek, 14 czerwca 2010

coś dla siebie :)

Tak naprawdę, to pierwszy raz zrobiłam coś dla siebie.
Jakiś czas temu zauważyłam, że szykując zamówienia scrapowe zawsze wyciągam dziurkacze, bo nie pamiętam jakiej są wielkości. A że szuflada zawiera już spore zbiory, to tracę na taki przegląd dużo czasu.
I tak do jednego z gotowych notesów powklejałam sobie wycinanki z tych dziurkaczy. W tym samym notesie systematycznie uzupełniam sobie odbitki stempli. Te umieściłam z drugiej strony notesu.
A wczoraj sobie ten notesik oscrapowałam. I oto efekt końcowy.


Tu zagospodarowanie części notesu z puncherami:



A to pierwsza strona przeznaczona dla stempli:

6 komentarzy:

  1. No proszę jaka jesteś pomysłowa !!!
    I ja sobie spożądzę taki notesik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym notesem, na pewno jest bardzo przydatny i do tego jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny notes i bardzo dobry pomysł na uporządkowanie scrapowego chaosu:)
    pozdrawiam, Firiana

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysła fajny!!!Na moim biurku i jego okolicach ;-) jest taki bałagan..ze czasem nie pamiętam co mam ,taki notesik to porządek w przydasiach !Godne polecania ,naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Upss..miało być :POMYSŁ :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na notesiki stemplowo - scrapkowe, świetne, kartka ślubna piękna - taka delikatna i romantyczna, a zakładki? Czyste szaleństwo kształtów i pomysłów, rewelacja :) Ja też pozwolę sobie Ciebie popodglądać :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)