Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

piątek, 25 czerwca 2010

notesik z Pusią :)

... dla małej miłośniczki świnek morskich. Wiem, wiem... może to i nie świnka, ale dla mnie to wszystko myszowate jest :)
Właśnie dotarła do mnie bindolka, na którą chorowałam od dłuższego czasu.  I bardzo korciło mnie, żeby ją natychmiast wypróbować. Pierwszy raz widzę to ustrojstwo "na żywo", więc na pierwszy ogień nie postawiłam sobie wymagającego zadania. To taka najpierwsza próba, ale radochę miałam. W środek włożyłam najzwyklejsze karteczki do notatek, a okładkami są oklejone tekturki z odzysku. Na razie, niestety, nie pobawię się moim nowym nabytkiem, bo wyjeżdżam na kilka dni. 
A prezent już u właścicielki Pusi.
Miłego dnia życzę :)
                                                       

5 komentarzy:

  1. bardzo fajny początek bindowania:-)myszka kochaniutka
    Właścicielka na pewno się ucieszy,ja choruję na wizzarda i jest nadzieja że zamówię w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    też marzy mi się coś wycinającego, ale trzeba poczekać; zresztą nie do końca mam rozeznanie jaka maszynka najbardziej by mi pasowała

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDEŃKO!!!!nawet jako nie miłośniczka myszowatych, jestem pod wrażeniem :) A właścicielka oszaleje :)

    Ojjj ja też choruje na Czarodzieja... ale finanse nie pozwalają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny notesik:) ja jestem miłośniczką naszego Pysia - chomika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowy notes, mega radosny:))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)