Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

wtorek, 31 lipca 2012

żeby nie było...

... że nic nie robię. Lenia jednak mam okrutnego:) Ale w końcu są wakacje.
Tydzień temu rzuciłyśmy sobie ze starmachine poważne wyzwanie. Robimy albumy. Na pierwszym posiedzeniu okleiłam bazy. Drugie miało być w piątek, naszykowałam fotki z pobytu moich gości, ale ze spotkania nic nie wyszło.
Zaczęłam sama się przymierzać. Ale qrcze… trudne zadanie. Albo mi nic nie pasowało, albo mi się po prostu nie chciało:(
Mam nadzieję, że dziś przełamałam kryzys, bo zrobiłam dwie stronki. Trzymajcie kciuki, żeby dalej poszło gładko:)





Miłego wieczoru:)

7 komentarzy:

  1. Super się zapowiada, a lenia to ja też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie wspaniała pamiątka, już widac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zapowiada się fantastycznie....

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no... całkiem mi się podoba ta Twoja praca koleżanko. To ja mam lenia, narobiłaś mi ochoty na taki piekny album a mam z czego zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To co pokazałaś wygląda świetnie, czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się - sama nabrałam ochoty na album. Co to za wykrojniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ten wykrojnik
      http://www.artpasje.pl/produkt,szablon-do-wycinania-mechanicznego-shapeabilities-floral-flourishes,4809.html

      Usuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)