Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

piątek, 10 lutego 2012

mała zajawka i podziękowanie

Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z wygraną w candy u Peninii. Piękne upominki mi się trafiły. Jestem chora, więc na razie nie szukałam miejsca zamieszkania tych prezentów. Podkradłam więc zdjęcia z bloga darczyni:)


Oprócz zapowiedzianej zawartości przesyłki była jeszcze niespodzianka. I tę musiałam sfotografować, żeby się pochwalić. Doleciał do mnie taki oto śliczny grubasek:)



Małgosiu jeszcze raz serdecznie dziękuję
i pozdrawiam:*

I jeszcze jedna osoba, której muszę podziękować. I jeszcze dodatkowo przeprosić, ze dopiero teraz. Ale najpierw zagoniona byłam, a potem zwyczajnie zapomniałam.
Kiedyś zachwyciłam się guziolami własnoręcznie wykonanymi przez Kasię - biedronkę. Jakiś czas później otrzymałam je w prezencie w towarzystwie innych przydasi, notesika i kartki.


Wybacz Kasiu, że dopiero teraz.
Bardzo, bardzo dziękuję:*

A na koniec jeszcze mała zajaweczka, na razie jeszcze nie do pokazania, bo po pierwsze jeszcze ją docieram, a po drugie ciekawskie oczy mogły coś przedwcześnie zobaczyć.


miłego popołudnia:)

2 komentarze:

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)