Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

czwartek, 29 marca 2018

ta Wielkanoc...

... mocno uboga jest w moich pracach. Plany były, ale jakoś nie wyszło. Zrobiłam cztery kartki, przy czym tylko jedna wyleciała w świat. Nawet dwóch ostatnich nie opublikowałam jeszcze. Mało czasu mam, zmęczona jakoś też jestem, a to słabo nakręca świąteczny nastrój. 
Zrobiłam dwa mediowane upominki. Pierwszy pokazuję Wam dziś razem z najlepszymi życzeniami świątecznymi dla wszystkich, którzy mimo moich opóźnień w odwiedzinach na blogach, jeszcze tutaj zaglądają.

Pogodnych i dobrych świąt Wam życzę :)


4 komentarze:

  1. Śliczny, radosny zajączek :)
    Odpoczniesz przez święta, to na pewno poprawi Ci się nastrój i tego właśnie Ci życzę - odpoczynku i radości w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajaczek marzenie :) radosnej Wielkanocy, słoneczka i wytchnienia :) a potem weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)