Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 14 października 2017

dziś powiało u mnie...

... świętami Bożego Narodzenia, A wszystko za sprawą kolejnych warsztatów u Agi Cebuli :) i Agi Starmachine, która mnie do Wrocławia dowiozła :) Technika wykonania choinki przyjemnie mnie zaskoczyła. No, i u Agi nie może obyć się bez miętolenia foamiranu czyli kwiatki są mojej produkcji :) Życzę sobie więcej takich spotkań!



29 komentarzy:

  1. O raju, aż dech zapiera :) Też mi się marzyły warsztaty choinkowe, tylko czemu do Wrocka tak daleko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka jest fantastyczna!!! Nie mogę wzroku od niej oderwać :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :) Ja byłam na 14 i każda była inna i równie piękna :) Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już wiesz, ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!! Cudowna!!!!!!!!!!!! Śliczne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, jaka piękna choinka! :) Super, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych komentarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńko :) jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna choineczka, a najważniejsze, że zrobiona z radością i przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędna ta Twoja choineczka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! A że mnie coś na różowo ostatnio bierze to tym bardziej LUBIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna choinka i kwiatki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na bogato! Całkiem sympatyczna i ciekawa wyszła

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowa, świąteczna dekoracja!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Wam dziękuję. Do świąt jeszcze daleko, a ta choinka już stoi na półce :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)