Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

wtorek, 28 marca 2017

w poprzednią sobotę...

... pojechałyśmy z Agą na kolejne Skrapowisko. Najlepsze na takich zlotach są spotkania ze znajomymi, poznawanie kolejnych osób, warsztaty i wspólne robótka. Było bardzo, ale to bardzo fajnie, wesoło i pracowicie.
Kolejny raz byłam na warsztatach z Agą Cebulą. Tym razem oprócz foamirowanego kwiatkowania ozdabiałyśmy wiosenną budkę.




Nie wszystko udało mi się zrobić na warsztatach, czas jednak gonił :)
Wczoraj jeszcze trochę budkę pogessowałam, rzuciłam trochę perełek, brokatu, listków, gniazdko z jajeczkami.

Nie powiem, jestem zadowolona :)

3 komentarze:

  1. Cudowna ta budka, nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię! Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo. Wiadomo dlaczego tak lubię warsztaty z Agnieszką. Jak będzie kolejna okazja, to znów się z nią pobawię :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)