Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

środa, 17 grudnia 2014

zwinęłam świąteczne przydasie...

... ale to wcale nie oznacza świątecznej przerwy w mojej kartkowej robocie :) Zaczynam myśleć o kolejnych dniach, w czasie których składamy życzenia. Na warsztat wkracza Dzień Babci i Dziadka. Wkracza kartką-ramką, którą wymyśliłam sobie jakiś czas temu. Pomysł na tyle mi przypasował, że pojawił się po raz kolejny. Obie strony ramki ozdobiłam tekturowymi roślinkami z Eko-Deco.

Tak wygląda jedna strona kartki...


... a tak druga, z ramką na zdjęcie :) W szyldziku wykorzystałam tekst z digi stempelka Joligg. Zmieniłam tylko czcionkę.


Dowolne zdjęcie o wymiarach 10x13 cm wsuwamy w szczelinę warstwowej ramki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)