Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 2 listopada 2013

listopadowe kartkowanie...

... z pewnością będzie naznaczone przygotowaniami do świąt Bożego Narodzenia. 
Wczoraj  po raz pierwszy, we Wszystkich Świętych, maszerowałam a nie jechałam na cmentarz. 6 km w nogach to miałam z pewnością. Pracowałam na ten wyczyn od czterech miesięcy J  Kto mnie zna wie, że mam powód do dumy J

Ale po obiedzie padłam jak przysłowiowa kawka. Wieczorem jednak wzięło mnie na kartkowanie i oto efekt…




Dla wytrwałych zaglądaczy mały prezencik - moje digi napisy do kartek świątecznych. Częstujcie się jeśli macie ochotę:)


Dziś wizyta na jeszcze jednym cmentarzu, ale wieczorkiem mam zamiar znów trochę pobawić się papierem.

11 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki, a ja mam tyle kartek do zrobienia a wena gdzieś sobie poszła. Co robić. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za digi! Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tego długiego spaceru, a kartka jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam i gratuluje długiego spacerku :)
    Podziwiam również cudne karteczki !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo z Twego spaceru :) i pozdrawiam serdecznie, a kartki śliczne, nastrojowe :) za napisy pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za napis - jeden juz użyłam - http://pinezkowyblog.blogspot.com/2013/11/o-o-matko-o-kartce-swiatecznej.html :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę, a Twoja oryginalna kartka bardzo mi się podoba :)

      Usuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)