Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

środa, 21 września 2011

jedziemy na Skrapowisko...

... już w najbliższą sobotę.



Na poprzednim Skrapowisku, grungowałam na warsztatch u Finn, podglądałam i próbowałam zrobić kwiatki z dziewczynami z Craftmanii, mamajudo zaprezentowała nam swoją maszynkę, poznałam Elę-Colorinę:) Tym razem nie ma zbyt wielu warsztatów, ale mimo to mam nadzieję na wspólne scrapowanie, podejrzenie mistrzyń przy pracy, na poznanie scraperek znanych jedynie wirtualnie... Trema jak zawsze mnie dopadnie, bo niby jestem otwarta, ale w takim tłumie człowiek jednak ginie.
Kogo z tuzaglądaczy uda mi się spotkać?

7 komentarzy:

  1. hej hej, ja zaglądam, ale rzadko wpisuję :) i będę na zlocie, więc do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu mnie prawdopodobnie nie będzie tym razem:(
    córcia mi się bardzo rozchorowała:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkamy się na zlocie, bardzo się ciesze z tego powodu

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, 8 paźdzernika w Krakowie jest CraftShow, wybieracie się z Agnieszką? Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karmeleiro, Blue będzie mi bardzo miło Was poznać:)
    Ludko, ten Kraków i powtarzający się CraftShow korci od dawna, ale trochę daleko; a Agnieszka nawet na wyjazd do Łodzi nie zdecydowała się:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, zdrówka dla córci, jak będzie dobrze to przybywaj:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)