Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

niedziela, 17 kwietnia 2011

trochę świątecznie, ale w warunkach szkodliwych:)

Muszę zrobić kilka kartek. Oto pierwsza z nich, z obrazkiem z Galerii papieru.


Warunki do scrapowania jednak u mnie ciągle marne:( Mam scrap szafę, ale ciągle nie mam stołu ani biurka. Przyzwyczajona, przez całe życie, do jedzenia i pracy przy normalnym stole cierpię korzystając jedynie ze stolika okolicznościowego.
Nie wyobrażałam sobie scrapowania w takich warunkach, więc wymyśliłam... Same zobaczcie:))) Trochę mało miejsca, ale za to nie siedzę zgięta w pół.

7 komentarzy:

  1. Kartka urocza:)Świetnie sobie poradziłaś z brakiem miejsca:) Polka potrafi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi, świetny patent... a karteczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. :):):) Pomysłowość twoja nie zna granic :):):) Super pomysł, a karteczka urocza :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ha, pomysłowośc Polek nie zna granic:))A scrap-szafa rewelacyjna:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi :) pomysłowo! I najwyraźniej działa, bo karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł ;-) Trzeba sobie radzić :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzeba matką wynalzaków :) Poradziłaś sobie świetnie :) Ja przyzwyczaiłam się do scrapowania na podłodzie i jak mi się zmienią warunki, to nie wiem czy się przyzwyczaję hihihi.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)