Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

czwartek, 6 listopada 2014

macie kłopot...

... z kupowaniem prezentów gwiazdkowych? Dajecie, szczególnie małolatom, kasę? Mnie się zdarza :)
Dwa lata temu, tuż przed świętami, wpadłam na pomysł fajnego opakowania gwiazdkowej kasy. W ubiegłym roku pomysł udoskonaliłam i tak, w świątecznej ofercie, pojawiła się gwiazdkowa koperta.
Dziś zrobiłam dwie podobne. Na tegorocznych pojawiły się też gwiazdki z Eko-Deco.



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię oglądać prace na tym blogu, więc postanowiłam go wyróżnić w łańcuszkowej zabawie Liebster Blog Award. Zapraszam do siebie zupełnie niezobowiązująco.
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)