Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 29 listopada 2014

finał precyzyjnego wycinania...

... czyli kartka na osiemnaste urodziny.
Kartka miała być z miejscem na zdjęcie z urodzinowej imprezki. Ze zdjęciem 10x15 cm. Jakoś nie mogę przekonać się do kartek w formacie A5, ale chciałam spełnić życzenie dotyczące zdjęcia. Sama zresztą podsunęłam pomysł ze zdjęciem.
No, i wymyśliłam. Mamy kartko-ramkę :) A ile nawycinałam się kwiatków i listków z Kolorowej łąki... 
Z efektu jestem za to bardzo zadowolona :) Dużo zdjęć, bo trudno pokazać szczegóły na jednej fotce. Niestety, nie widać dobrze, że część wyciętych elementów jest przestrzenna, podklejona na kostkach 3d.

 

Tak wygląda wnętrze kartki z miejscem na wpisanie życzeń.

 

Można ją ustawić jak standardową kartkę.


A można też odwrócić i mamy ramkę z wsuwanym dowolnym zdjęciem :) Ja, poglądowo, wsunęłam fotkę z moim ciągle nieodżałowanym Igorem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)