Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

niedziela, 27 marca 2011

wyprodukowałam stadko kurczaków...

... to i tegoroczne święta będą pod ich znakiem:) Pierwsza kartka była przygotowana na Skrapowisko.
I choć ostatnio jestem w niedoczasie, to trzy następne się pojawiły. Z pewnością nie są ostatnie, bo stadko liczy kilkanaście sztuk:)

Tutaj wszystkie trzy.

Jedna z nich.

I kurczak w pełnej krasie:) Mam nadzieję, że widać nie tylko crackle ale także glossy accent.

16 komentarzy:

  1. A mówiłaś,że weny nie masz:) Superowe, zabawne kartki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje:* nie tak na brak weny jak na brak czasu narzekam, ale jeszcze tydzień-dwa i będę mieszkała w nowej chałupce:) i scrap-szafę będę miała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze są te karteczki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, zabawne i wesołe kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jak ja lubię tutaj wpadać... cudowne, pomysłowe karteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki! A ten cracle na skorupkach - rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kurczaki, zadziorne i z charakterem. Zupełnie jak ja. Całuję Jarząbek

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te kurczaki - ja tez takie chce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne kurczaki! I śliczne radosne kartki!
    Crackle na skorupkach wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne,wesole,prawdziwie swiateczne,,,,,a popekana skorupka ...super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twietty:) Jakie to urocze stworzonko i do tego w takiej cudnej oprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne:))Przesyłeczka wysłana daj znać jak dojdzie;))Mam nadzieję,że Ci się spodoba;))Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i bardzo wesolutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te kurczaczki:)bardzo fajny pomysł i przepiękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne wiosenne kurczaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapitalne kurczaczki :) a karteczki z nimi urocze są :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)