Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

poniedziałek, 21 marca 2011

Babski Grunge...

...czyli warsztat z Finn. Dawno się tak dobrze nie bawiłam:)
Wpisałam się na listę, bo przede wszystkim skusiła mnie osoba prowadzącej. Często oglądałam jej prace, podziwiałam i  myślałam, że to trudne. I  skoro nadarzyła się okazja na Skrapowisku, to grzechem byłoby nie spróbować. Ucieszyłam się dodatkowo jak zobaczyłam kto będzie się ze mną uczył. Towarzystwo doborowe:)
Zajęcia były prowadzone z zachowaniem wszelkich zasad łopatologii. Finn lekko nas wyprzedzając też wykonywała swoją pracę. Cały czas komentowała wszystkie działania. Zaglądała do naszych prac, doradzała, nawet chwaliła:) Najczęściej pojawiający się komentarz dotyczył zagęszczania "złomu" czyli wszelkich dziwnych dodatków. I finał z glimer mistami i gesso... nooo... przednia zabawa:)
Naprawdę to technika warta zainteresowania. Wierzyć się nie chce jakie znaleziska można przykleić do pracy:)))
Aniu, jeszcze raz bardzo dziękuję. Pracować z Tobą to sama przyjemność:)

A teraz fotki z moją pracą:






W domu pojechałam jeszcze w dwóch miejscach maszyną i kilka elementów potraktowałam crackle accents. Mam nadzieję, że nie przesadziłam.

18 komentarzy:

  1. Genialny scrap! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba!!!
    Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow!!!!!!!Kapitalna praca, ja też tak chcę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! Jak ja żałuję, że nie mogłam tam być :( Ale nic to, mam zamiar w domu nadrobić :D Tobie wyszło pięknie, to może i mi się uda?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mogę odżałować do dzisiaj,przegapić takie fantastyczne warsztaty... i nie wiadomo czy będzie jeszcze kiedyś taka okazja...
    Basiu Twoja praca jest obłędna...fantastyczny i niesamowity efekt końcowy:)chyba każda z nas marzy teraz żeby stworzyć takie cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity scrap, jestem pod wrażeniem. Bardzo, bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zbieram szczękę z podłogi. Żuchwę właściwie, jeśli ma być poprawnie :) Scrap jest fantastyczny - bogaty, ale nieprzeładowany i niesamowicie klimatyczny...

    OdpowiedzUsuń
  8. what a beautiful layout - absolutely gorgeous
    Debbi
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Scrap jest przecudny!!!!!! nie moge sie napatrzec

    OdpowiedzUsuń
  10. wow-jestem zachwycona!piekne kolory i te detale...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie było czasu na podglądanie prac koleżanek to teraz nadrabiam zaległości . Świetny ten twój scrap i fajnie że go potraktowałaś maszyną i cracklem . Ja po tych warsztatach chodzę i zbieram różne ciekawe znaleziska("śmieci") na ulicy , w warsztacie u męża ,w szufladach u dzieci ...nie wiem może trochę zbzikowałam , ale pokochałam ten styl :)

    http://pampuchowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lila......najprawdziwsza BOMBA,swietna praca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic a nic nie przesadziłaś! Całość absolutnie obłędna i zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jak pięknie Ci to wyszło! :) zazdroszczę udziału w warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!!! Ja zawsze tak bardzo nieśmiało podglądam prace Finn i wydawały mi się zupełnie nieosiągalne, a to da się zrobić!!! Zazdroszczę warsztatów, podziwiam pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny scrap!!!
    mnie również miło było :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny!!!i cudna kolorystyka..juz wiem czemu nie robie scrapów..najpierw musze przejść przez takie szkolenie co Ty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowity klimat tych kartek....tajemniczy....
    pozdrawiam ciepło - Beata

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)