Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

niedziela, 9 marca 2014

napisy komunijne...

... sobie szykuję. Na razie siedzenie w tym gustownym bucie mało przyjemne jest :(


Więc, żeby odciągnąć posępne myśli próbuję coś przygotować na leżąco. Przydadzą się jak forma wróci. Tymczasem, kto rozpoczął już sezon komunijny może się poczęstować. Mam tylko mały kłopot. Nie wiem dlaczego ładne białe tło napisów tutaj jest szare. Ktoś poradzi co zrobić?




Jedyne, mam nadzieję, stworzenie cieszące się z mojej kontuzji to Fiśka. Całe dnie spędza na moim łóżku.






8 komentarzy:

  1. Bucik czaderski, ale co się stało? Mam nadzieję,ze niebawem zmienisz go na jakieś lżejsze wiosenne botki:) Pozdrawiam :) szybko wracaj do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Lecząc długotrwale jedną przypadłość, broniąc się przed bólem, podświadomie źle obciążałam nogę i dorobiłam się złamania śródstopia :( Usztywnienie czeka mnie prawie do końca miesiąca.

      Usuń
    2. Basiu, a jak skończyła się sprawa z głosowaniem? Czy dla Ciebie pozytywnie?

      Usuń
    3. http://sedeka.pl/plebiscyt-paraolimpijski-2
      to wyniki po pierwszym etapie, reszta okaże się na gali 4 kwietnia

      Usuń
  2. Życzę Ci byś szybko wróciła do zdrowia :) a napisy śliczne, niestety nie mam pojęcia co do tła :( Kotka ma niesamowite oczy, ja mam trzy koty, ale oczy mają zwyczajne, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Takie oczy mają kocie bandziorki :P

      Usuń
  3. wracaj do zdrowia ! Fajnego masz kota ! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)