Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

poniedziałek, 13 lutego 2012

torebeczka na prezenty...

... bo dziś ze starmachine świętujemy imieniny koleżanki. Starmachine ma przydział na kartkę a ja na torebkę na prezenty. Nie było łatwo, bo trzeba było dostosować się do wymiarów prezentów. Arkusz 30,5x30,5 nie był wystarczająco duży i potrzebna była improwizacja. Ale efekt wydaje mi się fajnyJ Korzystałam z tego szablonu, tylko uchwyty są według mojego pomysłu. Torebka pasuje na wyzwanie galerii Rae, więc dlaczego miałabym jej nie zgłosic:)





Qrcze jak trudno taką torebkę sfotografować.

7 komentarzy:

  1. torebeczka jest piękna- potwierdzam- przed wręczeniem prezentu macałam :-)
    ale nie zgrałyśmy sie co dokolorów - bo nie pomyslałysmy, by to ustalić:/ - i moja kartka do kompletu nie bardzo była:/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka elegancka ta torebka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki serdeczne:*
    prawda, że się nie zgrałyśmy kolorami, mamy nauczkę na przyszłośc,
    najważniejsze, że zarówno karteczka jak i torebka fajnie sie prezentowały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebeczka :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)