Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

poniedziałek, 16 stycznia 2012

komunijnych zaproszeń ciąg dalszy


Podstawowy pomysł podobny do poprzedniego - wydruk lub stempelek plus wykrojniki. Z tych pięciu wzorów będziemy wybierać. Ale skorzystałam z podpowiedzi Joligg (dzięki serdeczne) jak zmieniać kolor wydruku w Wordzie. Zmieniłam czarny wydruk na brązowy. Muszę ją tylko podpytać jak wyjść spoza kilku kolorów, bo nie umiałam wybrać dowolnego koloru.



6 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta pierwsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi do gustu przypadły 2 i 3, śliczne są:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Sama obiecałam znajomym zająć się ich zaproszeniami na komunię, ale jakoś nie mam pomysłów póki co... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z dodawaniem komentarzy... nie widzę okienka tylko napis odpowiedz pod komentarzami innych uczestników.

      A karteczki są przepiękne...

      Niestety nie rozwikłałam jeszcze tego problemu o którym mówisz.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają w tych brązach :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)