Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 5 listopada 2011

na odgonienie choróbska...

... które męczy mnie od tygodnia:( Ale chyba powoli odpuszcza. Gardło już mnie nie boli, tylko jeszcze chrypię.
Taka byłam przymulona, że nie korciło mnie wcale, o pomysłach nie wspomnę. Ale pacjentka będzie żyła skoro dziś wieczorkiem jej się zachciało zrobić karteczkę. I nawet szybko poszło:)
Digi stempelek ze stronki Sliekje. 
 

Pozdrawiam wszystkich, którzy jeszcze nie śpią :)

***

Tak mi czegoś w tej kartce brakowało, nosiło mnie i nosiło... I wiecie czego brakowało? Świątecznego brokatu i glossowania:))) Nooo... i trochę ją podrasowałam. Teraz wygląda tak.



11 komentarzy:

  1. śliczna karteczka!!! i zdrowia życzę, niech choróbsko odpuści!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie śpię, a twoja karteczka jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  3. A, zdrówka życzę :):):):):

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna karteczka... wracaj do zdrówka... cmok, cmok

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka, dużoooo zdrówka życzę:))pozdrawiam po przerwie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam kochane, chcę jutro wrócić do pracy, ale nadal martwi mnie ta nieszczęsna chrypka:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj szybko do zdrowia i do pracy przy karteczkach :D ta wyszła świetnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna karteczka:) Zdrowiej szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna świąteczna karteczka i wersja 2 wspaniale dopieszczona.
    Powrotu do zdrowia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna,,,podrasowana jeszcze piekniejsza.
    Prawdziwie swiateczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda, po liftingu ma fajny błysk :)
    Życzę zdrówka i powrotu do formy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)