Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 1 października 2011

ten *** blogger...

... najgorsze słowa cisną się na usta, chociaż używam ich na prawdę rzadko:(
Od dobrych kilku dni mam kłopoty z zamieszczaniem komentarzy na innych blogach. A tu ciągle tyle pięknych prac, które mnie zachwycają.
Czy zrobiłam coś nie tak? Czy Wam również przytrafiają się takie przygody?

Dobrze, że chociaż pogoda jest bardzo bardzo ok:)
I takiego słoneczka wszystkim na dziś i jutro życzę:)

***

Pojawia się taki komunikat:

Wykryto następujące błędy:

Input error: Cookie value is null for FormRestoration

7 komentarzy:

  1. Lilavati, spróbuj użyć innej niż normalnie przeglądarki. Czasem to pomaga - przynajmniej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilavati, miałam ten sam problem przez kilka dni, mało tego, nie mogłam nawet na swoim własnym blogu posta napisać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no czasami są rózne problemy techniczne niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bloger wnerwiał niejednokrotnie... to na pewno jakieś problemy techniczne.
    Teraz jest nowy inferfejs... może trzeba się na niego przełączyć.

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj innej przeglądarki. Mi pomogło, przestałam używać internet explorer. Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również doradzam zmianę przeglądarki, będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dzisiaj wyzywam!!!! Wrrrr Zmiana przeglądarki jak widać pomogła bo udało mi się zamieścić w tym pięknym miejscu komentarze. Dobrze że tu wpadłam:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)