Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

piątek, 31 grudnia 2010

kalendarze 2011...

... pojawiają się znów. Kilka postów wstecz pokazywałam -  moje gwiazdkowo-noworoczne prezenty. Wczoraj wręczyłam pierwszy z nich, a po południu był telefon z prośbą o wykonanie czterech następnych. Dobrze, że mam ferie :) Właśnie skończyłam zamówienie. Miła to była robota. Z każdym kolejnym była większa zabawa :)





Zdrowia i pomyślności w Nowym Roku :*

5 komentarzy:

  1. A każdy kolejny ładniejszy ;)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są, pomyślności, zdrowia i samych sukcesów w nowym roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są:)wszystkie bez wyjątku:))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym 2011 Roku,zdrowia,pomyślności,szczęścia i głowy nieustannie zapełnionej twórczymi pomysłami:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne!
    Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
    spełnienia marzeń i nadzieji,
    zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne sa ,,,Tobie rowniez wszystkiego co najjjjjjj zycze.Kaliszanka

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)