Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

piątek, 19 listopada 2010

śnieżynkowo i skrzyście czyli SP kartki # 32

Nie mogłam sobie odmówić tego wyzwania, bo brokat uwielbiam...

Motyw przewodni: śnieżynki - użycie jednej lub kilku, ale w taki sposób, by były wyraźnie widoczne.
Dodatkowo - ma się skrzyć, czyli trzeba użyć brokatu lub czegoś, dzięki czemu będzie skrzyć, migotać i błyszczeć ;)




No, i oczywiście zapominam o materiałach. Papier z craftstore, obrazek z Galerii Papieru, śnieżynka z wycinanki, ćwiek ze scrap.com.pl. Kiedy ja się do tego przyzwyczaję :(

7 komentarzy:

  1. Piękna nastrojowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszła Ci karteczka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, a te dwie dziewczynki to Sława i Gosia, bo zawsze szukałyśmy i podglądałyśmy w nadziei na złapanie na gorącym św. Mikołaja.
    Twój Jarząbek

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zgadłaś mój Jarząbku że, robiłyście mi za muzy? Myślałam, że to moja słodka tajemnica :)
    Buziaki dla wszystkich tuzaglądaczy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)