Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

czwartek, 31 grudnia 2015

kolejne pudełko i...

... w ramach noworocznego prezentu - kursik, o który poprosiła mnie ekipa Eko-Deco. Tego posta dedykuję Ayeedzie, dzięki której wykonałam pierwszą taką pracę:)




A zaczęło się od tego pudełeczka, które przywędrowało do mnie ze sklepu Eko-Deco. 


Pierwszym krokiem było pokrycie powierzchni pudełka gesso. 
Zanim zabiorę się do mediowania pracy układam sobie wstępną kompozycję, żeby widzieć w przybliżeniu finalny efekt.
Chcąc uprzestrzennić pracę dodałam tiul, wykonałam kilka wypukłych wzorów na drewnie, ułożyłam kompozycję z kwiatów.
Do zabarwienia pracy użyłam dwóch kolorów - turkusu i fioletu.


Kiedy przesadzi się z kolorem, zawsze można to złagodzić za pomocą gesso. Używam też gesso, aby podkreślić rysunek wypukłych elementów.


Charakteru pracy nadają też kontrastowe czarne napisy i trochę kleksów.


Na koniec dodałam jeszcze białe kwiatki i pudełko gotowe.


 Jeszcze kilka zbliżeń na detale.




I to by było na tyle :) 
 ***
Wkrótce mam poznać wnuczkę mojej przyjaciółki - to dla niej ten prezencik :)

4 komentarze:

  1. Przepiękne pudełeczko :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko cudowne szczęsliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pudełko! Wszystkiego dobrego i twórczego w Nowym 2016 Roku :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)